ÅH BLIR SÅ JÄVLA ARG!!

Rubriken talar nog.. En jävla h*ra har HACKAT sig in på min blogg & tagit bort hela min design som jag har gjort. Jag har precis mailat blogg.se & dom har svarat att dom ska ta bort hennes blogg, och göra en annan sak. Som jag dock inte tänker skriva hära. Får även ett mail när detta är klart. Usch, vilka patetiska ungar det finns, världen kan ju inte vara perfekt! ;) Någon måste ju vara en idiot osv. Just nu ser min blogg ganska så bögig ut. Men jag kommer dock fixa det snart! Ska sätta igång, för hatar designen & så. Men vi hörs senare, är så jävla förbannad. Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Men dug va dåligt gjort :( designen är kvar när man kommenterar iallafall!

Ja vi kan göra ett länkbyte, hör av dig när du gjort de :)

2011-08-31 @ 15:32:01
URL: http://jeessiiccapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback