NY VECKA, NYA ANDETAG, NY ORK!

Ja nu var det måndag igen & helgen är över.. Var i skolan idag till 14:20 då vi slutade pga inställd lektion. Hann inte göra några tidinställda igår eller inne & ute. För det hände en sak som jag nt kommer ta upp i bloggen för finns folk som läser bloggen & sprider rykten osvosv, omoget bara! Anyways. Idag är jag dock jävligt trött för kunde inte sova inatt så var vaken vid kvart över två! Så känner mig skit seg verkligen. Idag blir det att göra ansiktsmask & hårinpackning för duschade i morse istället för igår kväll.. Senare vet jag inte riktigt vad som händer, blir nog bara vara hemma & ta det lugnt, känner inte direkt för att göra någonting speciellt, menmen! Imorgon fyller min brors dotter 5 år, så tror det blir lite firande för henne då! Men vi får se. Igår träffade jag även min andra brors son & hans flickvän. Så söt min brors son är alltså! Men anyways. Känns som jag har typ skrivit värsta boken? Haha! Vi hörs senare babys!



Min brors son när han var två dagar gammal, nu är han snart 3 månader.
Tiden går så fort!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Åh vad söt!

2011-08-29 @ 16:11:00
URL: http://nathalienyren.se
Postat av: mikaela

Var gärna med i dagens blogg :)

http://mikaelabatsman.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-mandag-ny-omgang.html



kramar

2011-08-29 @ 16:37:17
URL: http://mikaelabatsman.blogg.se/
Postat av: Leslie

Hej, Emilia fyller på onsdag, 31 augusti kommer du ihåg!? Imorgon kommer hennes pappa att fira henne... Fin blogg som vanligt!! En storrrrr krammm

2011-08-29 @ 22:01:21
URL: http://leslieo.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback