INTERVJU MED MARIA BJÖRKLUND!



Fullständigt namn?:
Maria Angelica Björklund.
Ålder?: Blir 23 nu i December.
Bor?: Stockholm.
Gör?: Förtillfälligt mammaledig, annars jobbar jag på McDonalds.
Blogg: http://fashionstars.blogg.se/


Du är ju nybliven mamma, hur känns det? Var det jobbigt att föda?
SVAR: Det känns jätte bra! Visst var det tufft, är glad att det ändå gick ganska fort för mig.

Vad var det värsta under din graviditet?
SVAR: De jobbiga symptomen. Som humörsvängningar och halsbränna.

Ångrar du att du blev mamma?
SVAR: Absolut inte.


Här ser vi lyckliga Maria med nyfödda sonen Liam.

Hur gammal tycker du personligen är okej att bli mamma?
SVAR: Det är upp till var och en. Men att vara klar med skolan kan vara att föredra, det gör mammalivet enklare om man har en fast inkomst.

Vad är det värsta och det bästa med att vara mamma?
SVAR: Det värsta är oron att det ska hända ens barn något. Det bästa är all kärlek man får och känner.


Vaknar Liam ofta på nätterna & vill ha mat?
SVAR: Nej inte för att vara så liten. Han vaknar 1 - 3 gånger per natt.

Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord?
SVAR: Sprallig, kärleksfull och pratglad

Varför började du blogga?
SVAR: Såg en intervju om det i veckorevyn och tyckte att det kunde vara kul att testa

Hur länge har du bloggat?
SVAR: I fem år


En super fin bild på Liam!




Kommentarer
Postat av: Isabelle :]

Söt!

2011-12-03 @ 21:22:57
URL: http://isaloll.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback