INTERVJU MED SARAH CARLSTEN!

Fullständigt namn?: Sarah Josefin Carlsten.
Ålder?: 16, alltså 95:a!
Bor?: Farsta, Stockholm.
Gör?: Går på Scengymnasiumet i Stockholm.
Blogg?: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Jag tycker du ser jätte gullig & söt ut! Hur viktigt är utseendet för dig på en skala 1-10?
SVAR: Tack! Asså på killar..? Är ganska kräsen, så 8/10 ändå!



Vad är ditt mål med att blogga?
SVAR: Att komma till toppen såklart! ;D

Vad är det sämsta och det bästa med att blogga enligt dig?
SVAR: Sämsta - man känner sig tvungen att blogga även om man egentligen inte har tid, och folk som är avundsjuka och försöker trycka ner mig.. Suck.
Bästa - är alla söta bloggläsare som kommer fram och säger att dom älskar/läser min blogg, och ja, det kommer ju finnas kvar sen, så kan man läsa igenom vad man faktiskt gjort!

Vart ser du dig själv om 10 år? ( alltså jobb osv.)
SVAR: Ärligt talat har jag inte en blekaste aning än.. Kanske hemmafru? Nä driver hahah!

Hur ser din dröm kille ut?
SVAR: Äldre, längre, snygg, bra kropp, och världens underbaraste helt enkelt!

Hur skulle du beskriver dig själv med tre ord?
SVAR: Glad, sprallig & spontan!

Varför började du blogga?
SVAR: För jag läste Dessies och Paows blogg, så var iaf bland dom första i skolan som bloggade haha! Och sen är det ju kul också!

Vad är en bra blogg enligt dig?
SVAR: En blogg med bra uppdatering, nya bilder, videoinlägg, intressant vardag, inte typ "hej jag sitter hemma och spelar data, som igår, och i förrgår, kul!" Aah det ska vara ett kul liv om man säger så! :D



Kommentarer
Postat av: Gabriella

är det du på bilden?

2011-12-04 @ 15:51:57
URL: http://gabrielladaffours.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback