PLUGG, PLUGG & ÄNNU MER PLUGG!

Plugg, plugg & ännu mer plugg! Idag kommer min kväll bestå utav att plugga, har prov på torsdag i NO/kemi & på fredag har jag spanska prov. Så ikväll & imorgon kommer det bli en massa plugg. Så vet inte hur uppdateringen kommer se ut tyvärr. Men får nog göra tidinställda åt er! Men så ni vet om det blir dålig uppdatering! Slingra ju håret igår & det syns knappt, men jag vart sjukt nöjd! :) Ska slingra mitt underhår någon dag också, men vet inte när riktigt ännu! Skolan idag var rätt så lugn. Är otroligt trött på allt pluggande och på skolan. Längtar enormt mycket efter helgen, kommer bli grymt! Måste även hinna köpa klackskor innan fredag då det blir idolfinalen! WOPSWOPS! Taggar för fuuuuuuullt! Ni som bloggar på blogg.se har ni sett nya "designen" när man är inne på sitt konto? Blivit en hel del förändrig! Mycket snyggare nu. Eller vad säger ni? :) Men ska göra tidinställda åt er nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback