18 skoldagar kvar till jullovet!

Ja rubriken talar nog! Det är bara 18 skoldagar kvar till jullovet för mig, slutar den 21:a december! Läängtar enormt mycket redan. Kom hem från skolan runt två-tiden, har suttit & hållt på med gimp sen dess, haha! Kommer bli en hel makeoveer på bloggen, tro mig! Kommer bli riktigt nice! Måste fixa massa nya bilder snart också! Ska dock bli modellfotograferad den 1 Januari av en tjejkompis, så då lär det ju bli en hel del nya bilder.. Nyss kom mamma, farmor och mormor hem från Helsingfors, dom var ju på 24-timmars kryssning! Saknat min mamma jätte mycket! Är verkligen en mamma gris! Nu när det blir en makeover på bloggen så blir uppdateringen mycket bättre också! Vilket jag ser grymt mycket fram emot! Ska börja göra tidinställda inlägg nu, både tills ikväll & imorgon. Så jag har det gjort! Uppdate soon babys! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback