DÅLIG UPPDATERING!

Ny vecka, nya andetag & nya problem! Förlåt för denna hemska uppdateringen. Den har verkligen varit jätte dålig. Vilket jag måste bättra mig med! Men har faktiskt lite anledningar varför jag inte har bloggat. I torsdags så kasta jag sönder min xperia så gick ner till expert på PORT73 ( ett köpcenter typ ) och handlade en "dålig" telefon sålänge! Sen i fredags så orkade jag inte, haha! Lördags satt jag inte vid datan & inte igår heller. Så har helt enkelt haft fullt upp. Men det var riktigt skönt att ta en bloggpaus, men lite oväntat. Just nu gör jag inte så mycket. Ska snart släppa ur mitt hår ur min hästsvans som jag satt upp för jag ska kunna blogga, haha! Hatar att blogga när mitt hår hänger, haha! Börjar 12:20 idag, skönt! Har ju sovmorgon varje dag tills fredag, har dock inte det på fredag, menmen. Ska bli jätte skönt. Men måste upp typ sju imorgon för ska på utvecklingssamtal imorgon klockan 8:00, så hoppas det går bra för mig! Detta vart ett rätt så långt inlägg. Måste även fixa tidinställda inlägg till er, för vet inte hur det blir med uppdateringen idag, men ska försöka smsa inlägg till er, ( har ju inget internet på denna telen jag har nu ). Så det kan iallafall bli lite mer uppdatering! Men ska börja göra tidinställda åt er nu, uppdate soon babys! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback