ERIC SAADE!

Förlåt för kass uppdate idag. Men har haft fullt upp idag! Skulle ju egentligen träffa Sarah vid 11 i Handen men båda vakna vid tolv tiden. Så kan det gå! Så istället blev det en chill dag igen, tills typ vid tre då mammas ena kompis ringer & säger att  Eric Saade uppträder på Gallerian i stan klockan kvart över fem, såklart blir jag överglad & skriker rätt ut i,  när jag pratar med några kompisar. Inte bra, men iallafall! Så då fixar jag mig & sen åker jag, syrran, & syrrans polare in till stan & möter upp mammas kompis.. Sen skulle vi kolla på proppat där. Så vi gick utanför & stod och pratade. Sen så går vi in igen på Gallerian & så hör vi att någon säger att Eric Saade skriver atuografer på hans nya singel ( en låt...) & att dom finns att köpa för 20 kr.. Vilket gör mig helt glad & springer & köper en cd-skiva.. Men sen så ställde vi oss i kön.. Sen när vi kommer utanför gallerian för kön va så jävla lång, så kommer några vakter & säger att kön kommer ta ca 2-3 timmar för att komma fram & få hans atougraf, & det tyckte jag inte var värt. Vilket jag ångrar ganska stort.. Men iallafall! Lyckad kväll var det iallafall. Några bilder kommer upp på bloggen senare..Långt inlägg, men aja.. Ska ta & läsa alla era kommentarer nu. Puss!

Kommentarer
Postat av: XTIO DIN UNDERHÅLLNINGS BLOGG.

jag tror faktiskt att det kommer bli awesome. :)

just nu tittar jag på film. :) du själv då?

2011-11-03 @ 22:48:43
URL: http://xtio.nu

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback