GODNATT!

Nu säger jag godnatt till er babys! Men först blir det att ringa & säga godnatt till R & sen smsa lite.. Måste sova rätt så tidigt så jag orkar upp vid sex-tiden för att duscha. Börjar 08:25 imorgon, chill! Men uppdaterar mer imorgon, ville bara slänga in ett snabbt inlägg. Kanske mobilbloggar något senare direkt innan jag lägger mig men vi får se! Jag hann dock inte & svara på era kommentarer igår kväll så får göra det idag när jag har slutat! Godnatt & sov så gott alla söta. ♥ Puss!


Kommentarer
Postat av: mini

Asså jag är verkligen sämst på att uppdatera förlåt! Och jag har typ glömt bort vad vi snackade om haha, men vi tar det från början då! Vad har du gjort idag då? :)

2011-11-20 @ 21:43:37
URL: http://miniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback