Hemsk uppdate igår..

Hemsk dålig uppdatering igår. Förlåt! Men hann bara göra ett tidinställt i torsdags och igår hade jag ingen tanke om att blogga. Loggade in & svara på lite kommentarer igår. Bloggade ju ett inlägg igår iallafall som inte var tidinställt. Men förlåt. Ska avsluta frågestunden idag. Idag blir det nog bara att ta det lugnt & sånt. Fixa lite med bloggen, hur nice låter inte det? Men har ju bara gamla bilder typ, haha.. Så ska nog be mamma ta en bild på mig idag, eller nått.. Haha. Har ingen blogglust idag, så kommer nog upp tidinställda inlägg med frågor till er & så. Men alla har dåliga dagar ibland. Men ska svara på alla kommentarer nu & sen svara på frågestunden! Uppdaterar sen. Puss

Kommentarer
Postat av: ntherese

heej, behöver lite hjälp att komma på ett ämne till min stop motion film! den som ger den bästa idén får en länkning på min blogg! tack på förhand!:)

2011-11-26 @ 13:52:13
URL: http://ntheresee.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback