HOME SWEET HOME.

Home sweet home, kom hem för ca en halvtimma. Har bytt om till min ziperall jag fick idag. Jätte mysig är den. Klippte mig idag också, bild kommer. Vart jätte nöjd faktiskt! Har nog inte så mycket mer att säga.. Men vill blogga, haha. Ska nog snart be mamma göra middag åt mig, ska äta raveoli, för är inte så värst hungrig.. Senare blir det nog att sätta på crazy,stupid, love som jag inte kollade på igår. Chattade med Ima & alex istället, värregulligt! Just nu gör jag inte så mycket, försöker komma på hur min lugg kan ligga så det blir rätt så snyggt, men kommer inte på något. Ska även gå & ta bilder åt er på nya håret, om jag inte gör det imorgon eller nått. Kanske ska lägga upp en videoblogg? Njaa, vi får se. Ska sluta tjata om detta.. Uppdate soon babys! Puss

Kommentarer
Postat av: MADDES

Härligt med nyklippt hår!

2011-11-01 @ 18:47:53
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: michaela

Hej. Jag har förlorat massa på bloglovin, vilket är taskigt om man gjort ett bloglovinbyte. Följer du mig fortfarande eller har du tagit bort mig? Om du tagit bort mig kan du lägga till mig igen annars kommer jag ta bort dig också :)

2011-11-01 @ 20:09:30
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback