INTERVJU MED EMMA PERSSON!

Fullständigt namn: Emma Persson
Ålder: Född 1994 den 4:e augusti, så alltså 17.
Bor: I Östegötland
Gör: Går på John Bauer gymnasiet inrikting lärlings programet, går i skolan måndag tisdag & onsdag. Jobbar torsdag fredag & lördag!
Blogg: eemma.se


Emma & hennes egna hund Bobby! Värre gulligt!

Du har ju köpt en alldeles egen hund. Vad är det bästa med att ha en egen hund?
SVAR: Det bästa är att jag är som hans "favorit". Det är mig han helst vill vara med och man känner sig verkligen behövd! Det är så mysigt säger hon.

Ångrar du att du köpte Bobby?
SVAR: Ibland ångrar jag det... Om man tex ska på bio så får man tänka på att nån måste kunna passa honom när jag är borta och man kan inte alltid tänka på sig själv först. Men det är helt klart värt det :)

Vad är det jobbigaste med att ha hund?
SVAR: Det jobbigaste är att man alltid måste anpassa sig som lite de jag skrev ovan, att hunden måste komma i första hand. Och att jag måste åka hem på lunchrasten från skolan för att vara med honom och sen skynda mig tillbaka dit igen, säger hon.


Bobby leker härligt i snön!

Gillar du twilight? Isåfall har du sett den nya filmen breaking down? Vilken film tycker du är bäst av dom fyra som har släppts? :)
SVAR: Ja jag gillar dom filmerna, har inte sätt den sista än, men ska göra det efter jul tror jag :) Hmm, den bästa är nog... Vet inte riktigt, haha! Kanske den första filmen som släpptes?

Vilken är din favorit karaktär i twilight?
SVAR: Jag tycker Jacob ( Taylor Laoutner ) :) Dom andra är så drysta av sig hela tiden! Säger hon.



Bjuder på en bild på söta Bobby!


Kommentarer
Postat av: Linnea Montazami ♥

Hej! :) fin blogg allt bra?

2011-11-28 @ 11:31:19
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01
Postat av: malin

sv: oki :) följer dig med nu!

2011-11-28 @ 14:35:26
URL: http://mallansundqvist.blogg.se/
Postat av: Linnea Montazami ♥

härligt :) samma här! :) vad gör du då? kram

2011-11-28 @ 17:25:40
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01
Postat av: Sanna

Sv: förutom en förkylning så är det toppen med mig, hur är det själv ?

kram

2011-11-28 @ 18:59:05
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Felicia

Gud vilken söt liten vove! :D

2011-11-29 @ 07:56:19
URL: http://feliciastid.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback