Jag kommer aldrig låta dig se mig svag.

Bloggrubriken kommer från en låten Jag gråter bara i regnet med Newkid. Idag är det fredag, vilket är grymt skönt. Ska försöka fixa lite med bloggen under helgen.. Men kan ju inte ladda upp nya bilder, så får panik. Men blogg.se's kundservice säger att filen är för stor, men det är den inte! Har minskat en bild sjukt mycket & den går ändå inte & ladda upp.. Så funderar på att byta bloggportal, men blogg.se är ju så enormt snygg & stilren, men rätt så mycket problem ibland.. Vi får se hur jag gör helt enkelt! Just nu sitter jag & mailar samarbetspartner & så, har gjort det sen jag kom hem vid tre tiden.. Ska fortsätta nu! Men uppdaterar senare. Puss

Kommentarer
Postat av: erica

2011-11-25 @ 19:22:33
Postat av: erica

Sv; Hej, jag det kan vi gör. lägger till dig nu då! :)

2011-11-25 @ 19:23:03
URL: http://ikkkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback