MONOPOL MED JENNY & SYRRAN

Hejhej babys! Just nu sitter jag och tittar när Jenny och syrran sitter och spelar monopol. Fick låna jennys iPhone att blogga för hon har deras blogg app ;) älskar den typ, haha! Idag har jag varit i Västerhaninge på minneslunden och tänt ett ljus för min fina vän Ida som dog för lite mer än två månader sen åkte jag och mormor och mamma till Coop forum för att handla ;) ikväll så ska jag syrran gå till en bowlinghall och typ göra något :-p vet inte vad vi ska göra där men aja.. Men ska spela monopol med dom nu och Jenny få tillbaka sin telefon! Uppdaterar mer åt er senare , puss ! Bjuder en bild på mitt nya hår & ziperallen !


Kommentarer
Postat av: Δ sandra - FOTO Δ

Hoppas du haft en finfin dag! :)

2011-11-05 @ 21:34:04
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se/
Postat av: Eriica (baaraeriica.blogg.se.se ღ

fin fin blogg ! :)

2011-11-06 @ 20:37:56
URL: http://baaraeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback