MYSIG KVÄLL!

Det vart en riktigt mysig kväll. Dock att vi inte åkte in till stan förens typ vid sju, haha.. Men iallafall, mysigt var det! Jag tog somsagt  kycklig med curry, himelskt gott. Första gången jag åt på en kinaresturang som jag kommer ihåg faktiskt, haha! Vi kom hem runt tiotiden eller något sånt! Har suttit & hållt på med gimp hela tiden. Älskar gimp faktiskt.. Lär mig hela tiden någonting nytt, så sjukt roligt :D Ska kanske börja med att ha "gimp skola", hur nice vore inte de? ;) Men nu ska jag vara lite social med en killkompis som ringde. Uppdaterar mer senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback