NY VECKA, NYA PROBLEM, NY ORK & NYA ANDETAG!

Måndag idag igen! Gud så fort tiden går! Har inte hunnit uppdaterat sen i lördags, för i lördags hände det lite småsaker & igår satt jag ingenting vid datan. Skulle ha uppdaterat i morse men jag hann inte. Satt vid tvn istället! Haha, men ska göra ett nytt försök imorgon om det inte blir tidinställda inlägg imorgon. Idag har jag varit i skolan, kände mig rätt så segt efter lovet! Men kämpade igenom hela skoldagen, riktigt stolt! Nästa vecka blir det utvecklingssamtal. Hoppas att det går bra! Har även fått nytt schema så slutar redan vid kvart i två på torsdagar, NICE! Men har bara en timmas lunchrast, så det sög lite. Men hellre kort lunchrast & sluta tidigare.. Är även ledig fram till lunch måndag-torsdag nästa vecka, nice. Så det kommer nog bli en hel del uppdate då, får vi hoppas på iallafall.. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, blir nog att ta det lugnt bara. Imorgon slutar jag fem i halv två, nice! Just nu gör jag inte så mycket, ska snart svara på alla era kommentarer & läsa bloggar. Sen blir det att göra tidinställda inlägg tills imorgon, kör på några tidinställda & något "live" inlägg! Men ska börja med allting nu. Uppdate soon babys! Puss


håret..

Kommentarer
Postat av: matildac

ja,självdå?

2011-11-07 @ 16:50:28
URL: http://matildac.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Tycker på ett sätt det är skönt när måndagen kommer, för det känns som att man börjar om på nytt liksom :)

2011-11-07 @ 17:28:34
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv:Tack detsamma!

2011-11-07 @ 17:34:05
URL: http://bloggenlovisa.blogg.se/
Postat av: FANNY (:

söt bild:)

2011-11-08 @ 17:41:47
URL: http://ponnybrudarna.se

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback