RIKTIGT GLAD!

Är riktigt glad idag! Loggade precis in på bloggen & kollade statestiken, 4502 läsare igår :-D wopswops! Bloggrekord typ? Jaa det är det! Men iallafall, tack alla! ♥ Jag älskar er. Men anyways! Idag vart jag väckt vid typ nio av min halvsyrra.. Så då typ gick vi upp & åt frukost. Sen fixade vi oss & sen gick vi & handlade för hon ville baka kanelbullar. Så har bakat kanelbullar nu för ett tag sen! Riktigt gott ska de bli, hihi. Bilder kommer senare! Luktar nygräddade bullar i hela lägenheten just nu, myys. Håller just nu på & laddar ner svensson svensson säsong 1 åt min halvlillasyrra! Ska även träffa R & prata lite eftersom vi har bråkat sen i onsdags, rätt så jobbigt.. Har även fått frågor vem "R" är och det får ni reda på snart... Tänkte ha en liten frågestund som jag startar idag också! Nicenice. Måste även svara på alla era kommentarer. Ska titta in på mailen nu & sen svara på alla kommentarer! Puss

Någon mer som har problemet att ladda upp nya bilder på blogg.se? Jag har det iallafall, ska maila blogg.se idag också!


bjuder på en arkivbild.

Kommentarer
Postat av: Amanda Matanovic

Hej! Allt bra med dig?! :}

- Va gärna med i min Dagens blogg tävling, tävlingen avslutas imorgon.



// Amanda, http://ammm.blogg.se/

2011-11-20 @ 14:22:29
URL: http://ammm.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback