ROLIGT TIDSFÖRDRIV

100 onödiga frågor, dock kul som tidsfördriv!

 

 

01. Fullständigt namn:  Erica Cecilia Nylund
02. Ålder: 13
03. Vart bor du: Stockholm
04. Bor tillsammans med: Min mamma och min syster.

05. Husdjur: Två marsvin
06. Färg på ditt hus: För det första; Färgen är för tråkig för att nämnas, för det andra så bor jag inte i ett hus.

07. När är du född: Oktober.

08. Klass: 7B
09. Vilket år tar du studenten: Typ 2015? Tror jag...

10. Något jobb: Nej, fast bloggen är ju lite av ett... Jobb.
11. När gick du upp i morse: 06.45
12. När ska du sova: Ikväll
13. Duschat idag: Nej, ska göra det ikväll.
14. Kramat någon idag: Ja

15. Pussat någon idag: Ja.
16. Vad har du ätit idag: Frukost.
17. Dagens klädsel: Mjukis, linne, "H-tröja".

18. Dagens smink: Ingenting.

19. Dagens sötnos: En hemlig person.. Hihi.

20. Dagens roligaste: Roligaste? Ingenting roligt har hänt hittils.

21. Har du många vänner: Har många bra kompisar, men äkta vänner har jag få av.

22. Hur många har du kysst: Haha, räknar inte
23. Vem kramade du senast: En hemlig person... Hihi.

24. Vem saknar du: En hemlig person...

25. Hur många har varit otrogna mot dig: Ingen.

27. Har du pojk-/flickvän: Nej, men vill ha det. Men det ska ju kännas rätt också, är inte så desperat så att jag skriker "for sale" typ haha. Skämt åsido, nej, det har jag inte.
28. Vem pratade du med i telefon senast: Elin.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: "Gillar dig med hjärtat. Puss<3" från Davidälskling.<3.


FAVORIT:

31. Film(er): Twilight, SATC, Easy A, Remember me, Legally Blonde, Mean Girls, Harry Potter, Marley&Me, 13 going 30, The ugly truth. En hel mix helt enkelt haha; Romantik, tjejfilmer och action.

32. Låt: Finns så många bra, kan inte välja en.

33. Mat: Kinesiskt!

34. Dryck: Juice Coca Cola.
35. Färg: Vit over all så rosa, såklart.

36. Tv-serie: Finns så många, kan inte välja en.

37. Stad: Stockholm
38. Land: USA och Frankrike, har dock aldrig vart där, men det verkar perfa.
39. Ämne i skolan: Musik och Spanska.

40. Tv program: Svarade jag inte på det nyss?

 

 

 

SENASTE:
41. Personen du tänkte på: *****

42. Personen du pussade: En hemlig person.. Hehe.

43. Gången du spydde: Någon månad sen.

44. Gången du grät: Igår, lite privat varför.

45. Pizzan du åt: Inbakad kebabpizza!

46. Gången du var i Göteborg: Aldrig varit där! :$

47. Gången du var i Stockholm: Nu, bor ju här!
48. Gången du duschade: Måndags, ska göra det ikväll.
49. Gången du sov: För drygt 8 timmar sedan.

50. Personen som såg dig gråta: Ingen..

51. Svart eller vitt: Vitt.
52. Hund eller katt: Hund!
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Alltså, det beror på. Kul att festa såklart, men härligt att mysa. Så det beror på.

54. Tvspel eller datorspel: Inget av det, men om jag måste välja så blir det nog Big Brother
55. Singel eller upptagen: Singel
56. Pussas eller kramas: Kramas, men om det gäller en pojkvän eller så, så blir det pussas.
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Ska man välja, på riktigt? Inget.
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad, haha. Men gillar dock inget av det särskilt mycket
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Inget av det, men om jag måste välja så blir det nog Big Brother.
60. Har du svart hår eller blondt: Inget av det, har brunt!

61. Har du blåa ögon eller bruna: Blågröna.

62. Choklad eller lakrits: Choklad, alltidalltidalltid!!!! Är helt galen i det haha!!

63. Göteborg eller Stockholm: Stockholm.
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt 
65. Coca cola eller fanta: Coca Cola.

66. Pizza eller kebab: Båda!
67. Randigt eller prickigt: Randigt, tror jag.
68. Älska eller älskas: Båda två. Speciellt om det är samtidigt, hehe.
69. Leva eller dö: Leva.

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: Kanske 8 st? Hemskt att räkna i och för sig, men så är läget.

71. Personer du hatar: Säger jag inte.
72. Pojk-/flickvänner du haft: Har haft en hel del.
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Har inte räknat, haha.

74. Glassar du ätit på en dag: 11 kanske? Haha!
75. Nämn en festival du vill gå på: Ingen aning, är inte mycket för festivaler.

76. Gånger du haft minnesluckor: Har det heeeela tiden, glömmer saker titt som tätt hehe.

77. Gånger du varit hög: Zero.

78. Personer du saknar just nu: En hel... Del.
79. Gånger ditt hjärta brustit: För det första så har jag inte räknat direkt, för det andra så rör det inte bloggen.

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: D..
81. Träffade du senast: Säger jag inte, hihih

82. Sjöng du senast för: Vetinte..

83. Hade du senast en fb-konversation med: Sarah

84. Spelade du tvspel med senast: Ingen aning, längesedan tyvärr.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Hemligt.

86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Skriver inte ens en bokstav eftersom den personen läser min blogg, haha.

87. Förtjänar att dö: Nämner inga namn. Kan ju säga det att det inte är en person som jag känner, det är en person som har gjort en riktigt hemsk sak. Alla vet vem h*n är nuförtiden.

88. Är söt: Finns en hel.. Del
89. Vill du sova jämte inatt: Ingen aning.. Fast jo, jag vet ju.

 

VAD:
90. Gör dig glad: Min familj, mina vänner, mina snälla bloggläsare. Folk som bryr sig om mig.

91. Gör dig ledsen: Idioter som inte kan ta tillvara på det som de har, folk som sviker osv.

92. Vill du helst göra nu: Träffa D & ha helg!
93. Önskar du att du slapp göra: Vänta på helgen & gå i skolan.

94. Vill du ha nu: En viss person vid min sida.

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Eftersom julafton kommer först så önskar jag mig pengar, ny mobil, systemkamera och massa kärlek. Det sistnämnda har jag dock redan, hihi.

96. Längtar du till: Helgen

97. Tycker du om dina betyg: Har inte fått dem ännu, får dem i slutet av terminen.
98. Ångrar du i ditt liv: En del.
99. Är det bästa som hänt dig: Min familj, en viss speciell vän (D, jag vet att du läser detta - du är bäst!) och möten med vissa personer.

100. Hur mycket är klockan: 15:55.


Kommentarer
Postat av: bella

SV: nepp det är så att ja e allergisk mot oäkta smycken och jag har för tillfället inte några äkta så har tagit ut dom flesta, just nu har jag bara i ett örhänge där uppe vid brosket, men ja kan sätta i dom snart och fota o lägga upp ;p

2011-11-24 @ 16:41:18
URL: http://bellaolofsson.blogg.se/
Postat av: Isabelle :]

Bor inte du med din pappa också? :o

2011-11-24 @ 17:38:37
URL: http://isaloll.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback