TRÖTT PÅ ALLT PLUGGANDE..

Plugg, plugg & ännu mer plugg! Börjar bli ganska trött på allt plugg. Men det är något som måste göras trotts att det är ett av det tråkigaste som finns verkligen! Har ingen ork till allt pluggande, menmen. Hade utvecklingssamtal idag & det gick bättre än vad jag hade trott att det skulle gå! Så är riktigt nöjd. Ska även snart sminka mig lite & dra till skolan på en lektion. Lite onödigt, men måste! Slutar 13:25 idag & börjar 12:45 chillidill! Sen blir det hem & plugga. Ska titta på någon engelsk film med engelsk text för har jätte svårt för engelska, vilket är jävligt synd! Men det är bara att kämpa! Ska även läsa klart FRIDA tidningen också, hann inte det igår! Vart för trött, haha! Svarade dock på era kommentarer igår innan jag gick & la mig, duktigt! :) Gårdagen var perfekt, var med R♥ & syrran på bowlingen & syrran tränade dart. Sen gick vi hem till oss & tittade på mean girls, värre mysigt! Jag vet inte riktigt hur det kommer att bli med uppdateringen under dagen, för jag hinner verkligen inte att göra tidinställda nu & ska plugga en massa ikväll, har lite läxor. Eller ja rätt så mycket. Men uppdaterar nog mer åt er senare babys!


Kommentarer
Postat av: Bea

Okej :D !

JA jag är superpepp för den här veckan, ska försöka att träna alla mina pass för har kommit upp i en högre grupp :) !! Tränar du någon specifik sport :) ?



Kram Bea

2011-11-15 @ 12:35:23
URL: http://modelbea.blogg.se/
Postat av: mariana

sv: låter som en underbar dag!

Jo jag har bara vart sjuk och legat framför TV och kollat på filmer!

2011-11-15 @ 14:25:28
URL: http://mmarianas.blogg.se/
Postat av: Linnea

Svar: Tack så jätte mycket :)

2011-11-15 @ 14:42:53
URL: http://erne.blogg.se/
Postat av: Angel

Hej där :)



Nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna en virkad tomte till dig själv eller ge bort i julklapp =)



http://dinn.blogg.se/2011/november/tomte-tavling.html#comment

2011-11-16 @ 20:11:20
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback