WORDFEUD.

Sitter just nu & spelar wordfeud på telefonen & chattar med Alexander & Ima. Har suttit i min ziperall hela tiden sen jag satte på mig den & har vägrat tagit av mig den, den är så myysig! När man väl har satt på sig den vill man aldrig ta av sig den. Ska nog snart gå & lägga mig, är inte ens trött men känner mig rätt så seg i kroppen. Idag har jag bara tagit det lugnt, var ju & klippte mig & köpte min ziperall, annars har jag bara tagit det sjukt lugnt. Rätt så nice! Imorgon vet jag inte vad som händer, min pappa fyller år & det är sju år sen jag opperade bort min blindtarm imorgon. Riktigt läskigt hur fort tiden går egentligen.. Men nu ska jag fortsätta att spela wordfeud & chatta med Alexander & Ima. Uppdate soon babys! Puss

Vill just du utmana mig på wordfeud? Lägg till mig då girlspider ( kom inte på något bättre, haha! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback