ÄNTLIGEN!

Äntligen har jag kunnat fixa bloggen, så nu ser den ut lite som jag vill ha det. Dock finns det några småsaker som måste ändras, men det får jag ta imorgon. För är riktigt jävla seg nu, har dock inte suttit hela tiden & fixat med bloggen, har tagit små pauser då & då. Men nu är jag iallafall klar & ska snart gå & sova tror jag. Är riktigt trött. Ska även börja om på dom där 30 dagarna ni vet, eller ja jag funderar på det iallafall. Imorgon blir det lite girltalk med min finfina vän Sarah sen blir det möte, sjukt nice. Sen vet jag inte riktigt vad som händer. Ska kanske sova hos Sarah imorgon, isåfall tror jag inte jag kommer att kunna uppdatera så värst mycket.. Om jag inte snor Sarah's dator.. Kanske ska be Sarah att ta med sig sin systemkamra & fota mig imorgon till nya designen? Vore en riktigt nice idé tycker jag. Men nu ska jag gå & ta mig lite glass & sätta på filmen crazy, stupid, love som jag började kolla på imorse.. Uppdate soon babys! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback