BAD UPPDATE!

Bad uppdate verkligen.. Har tyvärr inte uppdaterat någonting idag, vilket är jätte synd! Men jag har inte orkat eller hunnit.. Har pluggat massor idag & så. Men lovar att bättra mig lite grann! Ska även göra tidinställda inlägg tills imorgon snart! Måste hinna lotta ut gårdagens vinnare av dagens blogg, eller om jag gör det imorgon! Tror det blir imorgon, för har rätt så ont om tid! Ska snart hoppa in i en varm mysig dusch & göra hårinpackning & så! Ska bli riktigt mysig & skönt. Sen blir det att packa för skolan imorgon! Två veckor kvar sen höstlov, det är helt otroligt vad fort tiden går! På sistone har uppdateringen varit kass, men ska bättra mig på det! Försöka iallafall, men har typ ingen lust & ork med att blogga längre.. Funderar grovt på att ta en bloggpaus & sen komma tillbaks med världens bästa uppdatering osv? Haha vi får se hur det blir med den saken. Nu ska jag svara på alla era kommentarer & göra lite tidinställda inlägg. Uppdate soon! Puss.


bild sen februari 2011!

Kommentarer
Postat av: soffi

haft en trevlig helg?

2011-10-16 @ 20:09:29
URL: http://soffim.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback