IT'S FRIDAY FRIDAY!

Rubriken talar. Äntligen fredag, vilket nog alla älskar! Iallafall jag. Har precis lagt på med David i hemtelefonen efter nästan en timmes samtal.. Vi snackade lite om allt möjligt, han ska även fixa min design i helgen om han får tid över. Nicenice! Han har dock börjat lite, eller ja den e snart klar, men det är lite små fix som är kvar som han ska fixa också! Så i helgen kommer den nog upp en ny design, vilket jag ÄLSKAR! Jag vet inte riktigt vad som händer ikväll, blir nog bara att ta det lugnt! Detta är första inlägget för idag vilket jag tycker är jävligt synd! Men jag satt typ ingenting vid datan igår kväll. Så glömde bort att göra tidinställda men ska faktiskt bli bättre på att komma ihåg det. Just nu sitter jag och kollar på tvn, och smsar & chattar på facebook och msn. En tjejkompis ringde nyss, så ska snacka med henne! Uppdaterar mer när vi har lagt på. Puss


Kommentarer
Postat av: Ronja

sötblogg!

2011-10-07 @ 16:26:14
URL: http://rronjamolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback