NY VECKA, NYA PROBLEM, NY ORK & NYA ANDETAG!

Godmorgon babys! Sovit gott? Det har jag iallafall! Ska snart börja klä på mig & fixa mig inför skolan! Måste även äta lite frukost, för mår så illa & har huvudvärk annars.. Not so nice! Hade även lite svårt att somna igår, så är lite trött idag! Men får kämpa igenom skoldagen idag! Det är redan måndag & exakt två veckor kvar till höstlovet! Usch vad tiden går fort.. Snart är det julafton! Nä nu ska jag sluta tjata om att tiden går fort! Slänger in ett inlägg innan jag drar iväg till skolan! Puss


Bild sen förra sommarlovet, gud  vad mycket jag har förändrats!

Kommentarer
Postat av: Hanna

okej, hoppas du får en fin dag :D

2011-10-17 @ 06:51:10
URL: http://hannahnskog.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tiden går fort., håller med det :O

2011-10-17 @ 21:29:22
URL: http://thiswar.beldo.se

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback