SJUK!

Blev hemma från skolan idag, för spydde på morgonen & så! Inte så bra, menmen! Just nu sitter jag under täcket med datan på bena för fryser som fan just nu! Ska snart lotta ut vinnarna av dagens blogg som skulle lottas ut igår egentligen, men hann inte då! Så det får bli idag när jag ändå inte har någonting & göra. Ska även försöka sätta mig & plugga lite matte som jag hade med mig från skolan i fredags. Gjorde en hel del tidinställda inlägg till er igår som ni får nöja er med idag.. Kanske blir något "live" inlägg då & då idag. Men ska försöka vila så mycket som möjligt & även plugga.. Men ska lotta vinnarna nu. Uppdate soon babys! Puss


Kommentarer
Postat av: ida- mitt liv i meningar

Jag är sjuk jag med :-(

krya iaf!

va gärna med i dagens blogg på min blogg :-)

2011-10-17 @ 17:51:54
URL: http://tommila.webblogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback