ÄNTLIGEN FREDAG!

Äntligen fredag! Äntligen 2 dagar's ledighet! Ska bli så jävla skönt efter denna jobbiga vecka med mycket tårar. Kom precis hem från skolan, & nej jag slutade inte för typ 10 min sen. Jag slutade kvart i 3. Då gick jag hem sen gick jag tillbaka till skolan för en sak har hänt. Idag tror jag inte det blir så mycket uppdatering. Vi får se hur det blir, men jag mår inte så värst bra..:/ Mår j*vligt dåligt just nu. Skulle egentligen till F idag, men han skulle på resturang med hans familj, så kanske åker dit när dom har kommit hem, men det får vi se! Nu ska jag sluta skriva en bok & svara på kommentarer. Uppdate soon baby! ;) Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

- allt är bara bra, hur är det själv? :)

2011-09-02 @ 16:38:03
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: ida

Hej sötnosen!!

sugen på att bli dagens blogg?

klicka in på min blogg och bli vinnare och få mer läsare? ;)

http://idawilmahassnas.blogg.se/2011/september/bli-dagens-blogg.html

2011-09-02 @ 16:44:30
URL: http://idawilmahassnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback