FÖRLÅT!! :O

Förlåt för jag inte uppdaterade någonting igår, eller jo gjorde ju tidinställda i söndags, men annars. Skrev även inte "dag 4- mina galna sidor" heller. Men den "dagen" kommer idag, så alltså blir det både dag 3 & 4 idag, menmen! Idag så var jag i skolan till tolv då jag slutade. Fick även resultaten från läxförhöret i SO idag, gick rätt så bra.. Skoldagen var rätt så okej. Bild på mitt nya hår kommer senare, då jag har hittat min kamra.. Ska även svara på alla era kommentarer som jag fick igår.. Sen sova ganska tidigt idag, är rätt så trött! Men dock bara 3 dagar kvar till helgen! Skönt, men ändå länge kvar.. Nä nu ska jag sluta tjata om detta och istället börja svara på era kommentarer. Uppdate soon babys! Puss

Bild sen förra gången jag färgade håret!

Kommentarer
Postat av: Anonym

- vgd?

2011-09-20 @ 15:40:11
URL: http://lovehannah.blogg.se/
Postat av: Cat

Hej!

Skulle du vilja gå in och rösta på mig i en tävling där jag kan vinna pengar till mina studier? Det tar inte lång tid! http://www.vadskulledugora.se/bidrag/ga-pa-sprakuniversitet-i-japan-och-skriva-av-gamla-skulder

Förlåt om jag störde, ha det bäst och tack på förhand!

♥ Cat



Förresten tycker jag att du är väldigt söt n__n

2011-09-21 @ 11:27:57
URL: http://amaidango.wordpress.com/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback