FÖRLÅT!! :O

Förlåt för jag inte bloggade någonting igår, men jag var på Skansen igår! Sen när jag kom hem så satt jag inte vid datan något, var så himla trött! Förlåt, men nu kör vi igång som vanligt igen! Skoldagen var inte så bra, hände massa saker! Gick hem från skolan på lunchen men gick dock tillbaka & massa. Imorgon så måste jag till skolan, trotts att jag inte vill & orkar, menmen! Ikväll vet jag inte vad som händer, skulle egentligen träffa Vanessa men det vart inte så :( Imorgon har jag möte vid kvart i 5, så direkt efter skolan så åker jag ner till mammas jobb & är där tills hon slutar sen får jag skjuts till mötet! Så det kommer nog inte bli någon uppdate imorgon förens typ vid halv 7 :/ Menmen, ska försöka hinna göra massa tidinställda ikväll under dagen imorgon. Måste även svara på alla kommentarer jag fått sen i lördags. Ganska så många menmen! Måste även övertala mamma att färga mitt hår, då hon inte svara om jag fick det. Eller jo, hon sa att hon tyckte det var onödigt! Men jag tycker det är skit snyggt. Nu vill F' snacka skype med mig, så måste snacka med honom, för vi typ tjafsade idag i skolan, så vi måste reda ut det! Kommer nog även upp en videoblogg under veckan.

Kommentarer
Postat av: ebba :)

Tack så mycket och detsamma! vad ska du göra i veckan ? :)

2011-09-05 @ 18:20:49
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/
Postat av: Madeliene ♥

sv: tack detsamma! :) följa varann via bloglovin?

2011-09-05 @ 18:33:44
URL: http://freakingouttotally.blogg.se/
Postat av: ronja

sv: Tack detsamma! :D

2011-09-05 @ 18:34:28
URL: http://tjurens.blogg.se/
Postat av: Madeliene ♥

sv: jag följer dig nu! :)

2011-09-05 @ 18:40:53
URL: http://freakingouttotally.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback