FUNDERAR PÅ ATT TA EN BLOGGPAUS!

Ja rubriken talar nog för sig själv. Jag funderar på att ta en bloggpaus ett par dagar & bara svara på kommentarer, men vi får se hur det blir med det! Nu börjar ju bloggen gå bra och massa så vill inte förlora statestiken! Uppdaterade ingenting mer igår, men satt ingenting vid datan efter typ. Fick även en ny piercing så böt den igår. Dock en vecka för tidigt, wops! Hoppas inte det är farligt.. Men min andra piercing var för lång så jag började blöda näsblod & sånt. & denna piercing är mycket kortare.. Känns som jag inte har någon piercing fast jag har det, så skönt! Just nu sitter jag & försöker få en killkompis hit & typ pratar med Tim, chill! Måste även plugga idag har två läxförhör imorgon, ett i so & ett i no. Min no lärare var sjuk så det var därför vi inte hade något läxförhör idag i NO. Men i spanska hade jag ett läxförhör & det gick åt helvete! Hade även i engelska & det gick inte så bra heller! Menmen, nu ska jag sluta skriva en bok & svara på alla underbara kommentarer sen även kolla mailen! ;) Hörs senare babys!


bild tagen av mig, sommaren 2011, saknar !
 

Kommentarer
Postat av: hanna

Hur många läsare har du per dag?

2011-09-14 @ 16:12:13
URL: http://lillehanna.blogg.se/
Postat av: malin

$v jodå allt e bara bra med mig ska gåpå natten nu, och gå av på lördag morgon.. längtar redan till lördag :P haha illa ^^

sj då?

2011-09-15 @ 11:25:59
URL: http://www.ldts.bloog.se

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback