GUD VA ROLIGT JAG HAR, FAST NÄÄ!

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - aa,
Har du någon kille just nu? - på g.
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - emh nej?
Vem kramade du senast? - mamma.
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - öh nej? ;o

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - rätt så bra!
Har du bra betyg? - har inte betyg ;)
Har du fått göra om ett prov någongång? - ja np i feman, gjorde dom ett år tidigare, men gjorde om engelskan i 5:an
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - aarå.
Sköter du dej i skolan? - jarå
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - aa
Haft mobilen på lektionstid? - aa
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nej.

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - 5 (på mammas sida,), men en bor inte hemma.
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - bara mamma.
Trivs hemma? - ja..
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - aa
Har skrikit och slagit din mamma? - aa, fått typ "utbrott".
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - nej, de var ett bra tag sedan!
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - japp.
Vem betyder mest för dej i din familj? - dom betyder lika mycket :love:
Du älskar din familj oavsett  vad som händer? - ja meeeeest! :love:

VÄNNER:
Du har vänner? - haha jjaaa !
Vem/vilka var du med sist? - Danni, Sofia & några.
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - ja?
Är det okej att ha kill-kompisar? - bäst!
Har du pussat någon av dina kompisar? - ja!
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - nää? ;o
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - ja, eller typ.


KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - nä då kan du gå å häng dig ist, de förstör så mycket!!
Vill du bli kriminell? - ALDRIG
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - nej?
Har du suttit i fängelset? - ne
Vill du hamna i fängelset? - nää, vem vill de?

DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Ja..
När grät du senast? - igår
Du har gråtit över en kille? - yeeees
Vem bråkade du senast med? - syster & mamma

Kommentarer
Postat av: Fanny

visst säg till när du följer:)

2011-09-08 @ 15:32:06
URL: http://fannymk.blogg.se/
Postat av: Amanda

följa varandra på bloglovin? :)

kram

2011-09-08 @ 16:45:35
URL: http://amandaliindqvist.blogg.se/
Postat av: MsSophie

gillar din blogg!



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

2011-09-08 @ 17:27:28
URL: http://www.improveme.se/mssophie

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback