HAR TRÅKIGT!

Jag har så jävla tråkigt så det finns inte! Kom in vid halv 11 för hade varit ute med Vanessa, Frida, Tim och någon annan, som jag inte kommer ihåg, haha! Vi gjorde typ inte så mycket, gick bara runt & så. Imorgon blir det kanske att åka in till stan med Vanessa & Frida för ska välja piercing smycke till Vanessa & ska även kolla hur mycket navelpiercing kostar :) Är så jävla sugen på att göra en, skulle få göra det 3;de juli iår, men det sket sig! Menmen! Tror det blir helgen efter jag fyllt år, så det är lite mer än 1 månad kvar tills jag fyller år. Åh längtar! Är typ redan nervös, fast har inte pratat med pappa om navel piercing ännu, haha! Eller jo skulle få göra det den 3;de juli med honom , men inte om jag får göra det helgen efter jag fyller år. Men jaja nu ska jag sluta skriva en bok & göra något roligt. Uppdate soon babys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback