SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN!

Postad av: Lotta
Varför började du blogga?
Vad vill du jobba med i framtiden?
Vad är din högsta önskan? :)
SVAR: Jag började blogga för jag tyckte det verkade roligt & för jag ville skriva av mina tankar & känslor.
Jag vill jobba som stylist eller som hårfrisör. :)
Jag vet inte riktigt vad min högsta önskan är..

Postad av: kurdilele
Vill du läsa koranen och lära dig om islam? :)
SVAR: Nej det vill jag inte..

Postad av: Mandii
Hur länge har du bloggat och varför?
SVAR: Jag har bloggat på denna blogg sen augusti 2011 men har haft tidigare bloggar. Men min första blogg startade år 2009 eller nått sånt!
Postad av: Beccis
Hur har din dag varit?
SVAR: Min dag har varit rätt så bra.

Postad av: ALICE
Vad gillar du för typ av film?
SVAR: Jag gillar alla olika "Sorters" filmer!

Postad av: Madeliene
Vad tycker du om min blogg?
SVAR: Jag vet inte riktigt, haha!

Postad av: Isabelle
Favoritfärg? :)
SVAR: Jag gillar alla olika sorters färger, men mest typ rosa & blå.

Postad av: QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga
Vad är kärlek för dig? ;)
SVAR: Kärlek för mig är något underbart! Läs mer om vad kärlek är enligt mig HÄR
Postad av: Eveline
Hur gammal är du?
Framtidsdrömmar?
Om du fick välja en låt som väcker starka minnen, vilken skulle de då vara ?
SVAR: Jag är lagom gammal ;)
Wops, framtidsdrömmar? Svår fråga.. Men vet inte riktigt faktiskt.
Ojdu, finns många!

Postad av: Nora
1. är du oskuld?
2. vad är det längsta du har gjort med en kille?
SVAR: Ja.
Typ strulat trorjag.

Postad av: Jessica - En borderline blogg
Hur mycket vet du om borderline?
Vad tycker du med folk om psykiska problem?
SVAR: Jag vet ingenting om borderline, för aldrig hört det innan, haha!
Jag tycker att alla är lika mycket värda även om det har psykiska problem.

Postad av: Thea
- drömresemål? - varför?
-vad letar du efter i en blogg? alltså vad ska en blogg ha för att DU ska tycka att den är bra och fortsätta läsa den?
-vilket första intryck måste du få av en blogg för att stanna kvar och kolla innehållet?
-tipsa om 3-5 bloggar (inte typ kenza, egoina osvosv, utan mindre bloggar som inte är kända!) som du tycker om. skriv gärna varför också!
SVAR: Mitt drömresemål är nog någon stad/ö i spanien eller Rhodos i Grekland, för nästan alla jag känner som varit där säger att det är sjukt fint där.
Jadu, det vet jag inte riktigt.
Beror på blogg till blogg.
Sarahtjulander.myshowroom.se - en sjukt fin tjej som bloggar om allt möjligt & är grymt bra på att blogga. Typ min favoritblogg.
Shiteden.nu - en grymt fin tjej & väldigt snäll för den delen också som bloggar om allt möjligt & är grymt bra på det! :)

Postad av: Leg
Hur länge har du bloggat? Vilka är dina absoluta älsklingsfrukter?  kram
SVAR: Jag har bloggat sen ungefär 2009. Nästan alla frukter..

Postad av: Madeleine
Vilka bloggar följer du?
Vad tycker du om min blogg ? ( ärligt )
ha en fin kväll
SVAR: För många...
Rätt så bra..
Tack!

Postad av: Denise
Här kommer frågona:
1. Vad använder du för redigerings-program? ^^
2. Nåt speciellt intresse? 

öhh.. kommer inte på flera haha! 
SVAR: Jag använder gimp.
Ojdu, blogga trorjag :D

Postad av: Hanna
fin blogg du har!
favorit låt & artist?
skola?
vilka bloggar läser du? 
SVAR: Tack!
Ricce ft Jontish - Förevigt, är nog min favorit låt just nu :) Har många..
Brandbergsskolan.

Postad av: Milae
Hur hitta du min blogg? :D
SVAR: Jag kommer inte ihåg, haha!

Postat av: Sara
gillar du Justin bieber!? 
Följer du min blogg på bloglovin!? 

KRAM
SVAR: Nej.
Ja :)
Kram! :D

Postad av: Lisa
hur många läsare har du per dag i snitt?
SVAR: Det varierar, men ungefär 500-3000 om dagen.

Postad av: E*
1.Hur går det i skolan, trivs du?
2.Vilken är din favorit låt?
3.Favorit film?
Kommer inte på något mer, ha en trevlig kväll 
SVAR: Brandbergsskolan, rätt så bra :)
Står ovanför!
"Jag saknar dig"

Postat av: Theresé Adelman
Vad är det absolut pinsammaste som hänt dig? 
SVAR: Jadu, det har hänt massa pinsammast för mig.


det var alla era frågor, hoppas ni vart nöjda med svaren! Puss

Kommentarer
Postat av: ALICE

bra svar! allt bra? :)

2011-09-28 @ 19:59:12
URL: http://aalicejunman.blogg.se/
Postat av: frida

Följa varandra på bloglovin?? :)

2011-09-28 @ 20:14:56
URL: http://ffrajda.blogg.se/
Postat av: ALICE

sv; ja det är väl bra :)

2011-09-28 @ 20:16:12
URL: http://aalicejunman.blogg.se/
Postat av: Liza ★

Haft en bra dag? :)

2011-09-28 @ 20:23:09
URL: http://skrammelpop.blogg.se/
Postat av: frida

följer dig nu :)

2011-09-28 @ 20:26:16
URL: http://ffrajda.blogg.se/
Postat av: frida

:)

2011-09-28 @ 20:32:32
URL: http://ffrajda.blogg.se/
Postat av: Michelle

vad tkr du om att blogga?





kolla gäärna min blogg :D kelleee.blogg.se

2011-09-28 @ 20:42:23
URL: http://kelleee.blogg.se/
Postat av: Michelle

kellee.blogg.se menade jag haha

2011-09-28 @ 20:42:59
URL: http://kellee.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: tack!

ja visst :)

2011-09-28 @ 20:56:32
URL: http://liindstrand.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: det är väldigt olika eftersom jag bloggat så dåligt på senaste, har inte mått så bra. så mellan 80-140. själv? :)

2011-09-28 @ 21:17:57
URL: http://liindstrand.blogg.se/
Postat av: malin åsenlund

Hejsan. du har verkligen en awesome blogg! Ska vi följa varann via bloglovin? :D Ha en trevlig kväll :)

2011-09-28 @ 21:21:08
URL: http://malinasenlund.se
Postat av: amanda

sv: ja visst :D

2011-09-28 @ 21:21:16
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback