EN MASSA HÄRLIGA INTERVJUER!

Blir bara en massa härliga intervjuer! Får mail om jag kan intervjua massa "kända" bloggare hela tiden. Det är självklart jätte roligt, men jag kan inte säga ja till alla tyvärr. Vissa mail svarar jag inte ens på utan "markerar" som oläst & svarar ett ja på mailet senare, busigt! Har precis blivit klar med en intervju som kommer upp 14:35 & nu ska jag börja med en till intervju! Men jag vet inte om den kommer upp imorgon eller idag. Tycker det har blivit en massa intervjuer nu, så funderar på att ta en "paus" med det ett tag! Men vi får se. Jag tycker det verkligen är jätte roligt att "skriva" intervjuer, hihi! Så varför inte göra det man gillar? Har även "bestämt" mig att jag ska komma på en egen "30- dagars lista", värre gulligt! Kommer nog blanda en massa olika dagar från olika listor men ändå en massa egna. Men nu ska jag börja med sista intervjuen som står på listan! Ska även göra en "dagens planer.." tills imorgon! En massa jag måste göra idag! Dags att börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback