GODMORGON!

Godmorgon babys! Sovit gott? Det har iallafall jag! Eller rätt så bra.. Idag blir jag hemma, spydde precis när jag skulle gå till skolan, usch säger jag bara! Jag hatar att vara sjuk! Idag så blir det nog bara att ta det lugnt & försöka bli frisk, hihi.. Ska även slingra håret ikväll, wopswops! Blir blonda slingor, trorjag. Fick något ryck igår & slingra håret, för jag hitta slingor i ett skåp, haha! :) Men det var bara en färgning eller vad man ska säga, & jag måste ha två styckna för jag har så tjockt hår, så mamma skulle åka och köpa en till eller två nya efter jobbet idag! Så klart kommer det före & efter bilder till er! Hoppas bara på att inte slingorna blir rödaktiga eller får gula toner, för det stod på brukanvisningen att det är en risk att det blir det.. Verkar som jag bara skriver på, utan att skriva något roligt! USCH! Men nu ska jag ta & kolla mailen & sen göra en massa tidinställda åt er som kommer upp under dagen, hur nice? ;) Puss.


weheartit.com

Kommentarer
Postat av: ♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: detsamma!

2011-12-05 @ 10:15:01
URL: http://maaliin.se/
Postat av: ♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: jo, det är bra.

2011-12-05 @ 10:32:40
URL: http://maaliin.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. helt okej, du då? :)

2011-12-05 @ 11:35:20
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback