Intervju snart igen!

Snart blir det en intervju igen! Eller ja, den kommer upp idag iallafall. Känns som det går toppen med bloggen nu, statestiken höjs dag för dag, allting flyter på! Nu är det bara att uppdatera bra, sen är allting toppen! Är verkligen jätte glad idag! Funderar även på att gå ner till brorshan & träna lite gitarr! Ska även göra en massa tidinställda till er idag också.. Ifall om jag råkar glömma er eller så! Har även precis kollat mailen & nu tar jag bara det lungt. Ska snart börja skriva en Intervju med en nybliven mamma, undra vem? ;) Det får ni vänta & se babys! Nä nu ska jag börja, sen skriva frågor till en ytligare bloggintervju! Har rätt så mycket & göra idag känns det som. Wopswops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback