KLARAR MIG INTE UTAN ER!

Jag klarar mig verkligen inte utan er & bloggen! Det funkar inte.. Som jag sa i förra inlägget kommer inte uppdateringen vara så värst bra den senaste tiden ett tag framåt! Varför tar jag inte upp för det är mitt privatliv.. Anledningen till att jag inte har uppdaterat förens nu är för att jag har inte suttit vid datan sen i söndags! Känner mig otroligt duktig! Har varit ute med kompisar osvosv, roligt hade vi iallafall! Ikväll blir det att försöka göra lite läxa! Har läxa i matte där vi typ ska göra något diagram med 2 olika frågor? Haha! Fattar verkligen ingenting av det.. Menmen! Börjar känna mig även smått hungrig, ätit 2 mackor på hela dagen idag! Wopswops! Uppdaterar om ett tag, ska kolla mailen & så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback