MASSA MAIL!

Har fått en massa roliga mail under de dagarna jag inte har kollat mailen. Vilket är jätte roligt! Det ända som är jobbigt är nog att svara på alla mail, haha! Kommer även upp en intervju med en småkänd bloggare här i veckan. Så håll utkik! Har gjort två tidinställda inlägg åt er imorgon också! Men det räcker ju verkligen inte! En blogg måste ha en massa uppdatering för att vara bra, hihi! Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, haha problem! Funderar på att börja med dom här "30-dagarna" igen! Fast då blir det en helt ny lista & roligare dagar! Ska göra en egen! Så börjar på att tänka på dagarna nu, hihi! Uppdate soon babys! Puss


Skolfotot - 11. Vart riktigt fin tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback