TILLBRINGAR MIN KVÄLL MED THE SIMS 2!

Tillbringar min kväll med att spela the sims 2! Fick "grundspelet" av mamma i tisdags, kanske har berättat det för er redan? Men tror inte det iallafall! Idag har det blivit en sådär uppdatering, inte bra men ändå inte dålig. Har haft rätt så mycket & göra. Har ännu inte ens börjat med designen! Blir besviken på mig själv ibland asså.. Har nog mest bara tagit det lugnt idag! Har även gjort en ny blogg & där kan jag ladda upp vissa bilder & vissa inte. Så ska försöka fixa det! Tror det är problem med mina "mappar" på datorn med bilderna i. Pratat med några som haft samma problem som jag, så får hoppas att det blir bättre snart så jag kan ladda upp nya pic's till bloggen! Men skriver kanske godnatt senare! Vi får se helt enkelt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback