TISDAG..

Tisdag idag! Snart julafton, någon mer än jag som längtar?! :) Skulle nog tro det! Idag var jag i skolan till tolv då jag slutade ;) Sen gick jag hem & duscha av mig, sen drog jag ut & träffade Patrik ett tag. Chill! Vi gick runt & pratade om allt & ingenting & hade bara allmänt roligt! Sen drog Patrik hem & då drog jag till Zarah för att lämna en sak åt henne :) Sen drog jag hem. Kom hem för typ 40 min sen. Suttit & lekt lite med spelen på min telefon ;) Hihi! Tänkte snart fixa mina naglar.. Skulle göra det igår men slutade efter ett tag för jag vart arg, haha... Så idag gör vi ett nytt försök! Jag måste även svara på alla era kommentarer & sen typ lite tidinställda ;) Det är skönare med tidinställda än att tänka varje dag att man måste uppdatera bloggen.. Haha! Det kommer även upp en tävling idag också! Sen en tävling den 27/12-11 alltså på tisdag nästa vecka! Men ska ta & svara på lite mail & kommentarer. Puss

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - tävling!

sv; tack sötis :)

2011-12-20 @ 15:48:35
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback