ERICA SVARAR!



Postad av: Pia om Hejhej babys! Förlåt för den hemskt dåliga...
Sophia finns i våra allas hjärtan. Vi får minnas den tid vi hade med henne. Själv minns jag när hon var runt 9 månader och jag skulle få första pussen...hon bet tag i min läpp och ville inte släppa :)
Varma kramar faster.
SVAR: Ja det är klart att hon gör, trotts att jag inte hade någon kontakt med henne så känns det ju jobbigt. Det är ju alltid så. Men vad ska man göra? Det finns inte så mycket man kan göra.. Sophia kommer alltid att finnas i våra hjärtan. Hon finns inte här, men hon finns alltid med oss.
Varma kramar Erica, hälsa alla!

Postad av: Sassy om ÄNTLIGEN KLAR!
vad heter din skuggkod? :)
SVAR: text-shadow: #666666 1px 2px 2px :)


Det var alla frågor för denna gången som jag tog upp i ett inlägg. Har du någon fråga? Ställ den i en kommentar så svarar jag på den i ett inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback