Frågestund - svar.

Postad av: M
Har du pojkvän? :)
Svar: Nej det har jag inte, jag är på G med en. :)

Postad av: julia
hur gammal? hur mycket shoppar du för i månaden? :)
Svar: Jag är 13 år. Jadu, det beror på om jag är shoppingsugen och sånt.. :)

Postad av: Lina Jonsson
1. har du stor blogg (asså om du tycker du att du har)
2. hur många besökare har du ?
3. är du ofta tillsammans med någon ?
4. vad har du för fritids intressen ?`

Svar: 1. Alltså jag vet inte riktigt, om man ska gemföra med kissie så tycker jag har en liten blogg. Men om man ska gemföra typ med Rebecca Edenström ( shiteden.nu ) så tror jag vi har ungefär lika många läsare per dag.
2. runt 4000 per dag.
3. Det beror på hur det menar, men tillsmannas med någon kille så är det väldigt sällan :)
4. Blogga, vara med vänner, redigera bilder & sånt.

Postad av: ANGELICA.BLOGG.SE
Vad är en bra blogg enligt dig?
Vad är ditt mål med att blogga?
Svar: Det beror på vad det är för sorts blogg. Men såklart ska den ha en snygg design. Helst information om bloggaren i sidan av menyn ( så som jag har ) eller information på något sätt om bloggaren. Bilder i varje inlägg minst 1 iallafall. Alltså det ska inte bara stå "hej idag har jag varit i skolan. det var tråkigt. hejdå" i ett inlägg. Då slutar jag läsa den direkt. Den ska uppdatera varje dag. Det är nog det jag kommer på nu.
Jag har inget dirket mål med att blogga. Jag bloggar för jag tycker det är roligt & för att jag vill att folk som lever med olika sjukdommar ska våga stå för det eller vad man ska säga. Liksom alla är lika unika trotts om dom är handikappade eller så. Men mitt mål är nog att folk ska förstå att dom är unika för den dom är.

Postad av: Rebecka
Vad har du för drömjobb? :D
Svar: Jag vet inte riktigt. Jag är ju ganska så ung, så har inte börja tänkt så långt ännu :) Men vill jobba som stylist eller frisör eller dagis lärare :)

Postad av: Liene
Vilken är din favoritlåt just nu?
Svar: Ojdu, jag har så många. Så kan inte välja en! Men det är nog Justin Biebers nya låt!

Postad av: Linnea Matros
Har du några syskon?
Favorit färg?
Vilka bloggar följer du?

Svar: Ja jag har 4 syskon.
Rosa & vitt.
Jag följer rätt så många bloggar, kan skriva ett inlägg om några bloggar jag följer senare :).

Postad av: EMMAS!
Vilka bloggar följer du?
Svar: Jag följer rätt så många bloggar somsagt, kan skriva ett inlägg om några bloggar jag följer senare. :)

Postad av: Gabriella
Vad tänker du på ofta?
Har du en kille?
hur gammal är du?
Mår du bra?
Har du adhd?
Isåfall vad ar det första du tänkte på när du fick reda på det?
Kram
Svar: Jadu, jag tänker på rätt så mycket.:)
Nej det har jag inte, jag är på G med en kille.
Jag är 13 år :)
Jag mår bra.
Ja jag har ADHD, det första jag tänkte på när jag fick reda på att jag hade det var att jag inte kommer kunna prata om det, att jag inte kommer att bli accepterad för att jag har det. Men alltså nu vågar jag prata om det & ska även skriva ett inlägg om hur jag fick reda på att jag har ADHD & hur det är att leva med det. Så kika in på bloggen senare så får du veta mer om det. Kram

Postad av: Rafaela
Haha , får du betalt för bloggen?
Tv3 eller Tv4?
Dröm yrke?
Hur gammal är du?
Förebild/Idol?
Hur länge har du bloggat?

Svar: På sätt & vis får jag det. Är medlem på vissa sidor där man tjänar pengar på att blogga. Men använder inte dom pengarna just nu pga att jag inte har något bankomatkort :) Men ska fixa ett bankomat kort i veckan trorjag :)
Jag vet inte riktigt, båda har ju grymma filmer & serier.
Jag är 13.
Min förebild är Molly Sandén & min idol är Eric Saade och André Ziunga och Robin Stjernberg :)
Jag har bloggat på denna blogg sedan augusti 2011 men har haft bloggar innan det. Tror jag skaffade min första blogg sommaren 2008 :)

Postad av: Felicia
hur gammal är du?
favorit färg?
favorit djur?
kram <3

Svar: Jag är 13 år :)
Min favorit färg är rosa & vit.
Ojdu, har så många..
Kram

Postad av: anonym
Hur käns det att leva med diagnosen ADHD ?
Är det jobbigt ?
Favorit djur ?
Fin blogg försten kram

Svar: Det känns både bra & dåligt att leva med diagnosen ADHD. Det är ju en sjukdom som gör att man har svårt att koncentrera sig & har lätt för att bli arg. Även vissa personer som har ADHD har svårt att lära sig saker & måste ha mer tid att lära sig vissa saker än vad andra personer behöver.
Vissa dagar tycker jag personligen att det är jätte jobbigt att leva med det, men annars är det väl inget speciellt.
Ojdu, har så många.
Tack :) Kram :)

Postad av Isabelle :]
Hur många syskon har du?
Visst suger jag på spanska?
Vem är din bästa vän?

Svar: jag har 4 styckna :)
Nej det gör du inte!
Min bästavän är nog Sarah Novén :)

Det var alla frågor för denna gång. Hoppas ni vart nöjda med svaren! Hann du inte ställa just din fråga på frågestunden? Ställ den i en kommentar så svarar jag ändå :)








Kommentarer
Postat av: EMMAS!

sv: ja :) allt bra idag? kram=)

2011-11-26 @ 15:56:16
URL: http://eemma.se
Postat av: Isabelle :]

Haha jo det gör jag xD



Sv: Ok :/ Ingen fara ;)

Ska du göra nåt speciellt imorgon på 1:a advent? :)

2011-11-26 @ 16:53:06
URL: http://isaloll.blogg.se/
Postat av: Felicia ♫

okej då vet jag det ^^ kram <3

2011-11-26 @ 18:26:40
URL: http://feliciadimitri.blogg.se/
Postat av: Felicia ♫

hur mår du? kram <3

2011-11-26 @ 18:26:55
URL: http://feliciadimitri.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

tack för svaren på frågestundne :D

2011-11-27 @ 18:41:30
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: jesyB

Hej Erica! Vill bara lämna en kommentar och säga att du är modig som berättar att du har ADHD, och att jag är glad att du faktiskt fått veta det. Själv fick jag inte veta det förrän jag blev vuxen, och har haft mycket trassel i livet utan att förstå varför jag gjort en massa tokigheter!

2011-11-28 @ 14:30:50
URL: http://www.adhdkvinna.com

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback