SJUK!

Vart hemma idag från skolan... Började inatt med att jag hade jätte ont i mitt högra öra & mamma trodde jag hade fått öroninflamation som är väldigt vanligt att jag har nu på vinter halvåret! Så inatt har jag inte sovit mer än 2-3 timmar. Vart väckt av mamma vid tio i sju imorse & kunde inte prata eller något kändes det som! Gick och la mig på soffan & kollade på teven. Vid halv åtta så somnade jag av att jag var så trött för jag inte hade sovit något inatt. Sov ända fram till halv tolv då en tjejkompis ringde & väckte mig. Men har varit på vårdcentralen idag & kollat så jag inte har öroninflamation. Men jag har ett "tryck" vid trumhinnan som gör att luften inte kan komma in & ut i mina öron som det ska, haha! Låter jätte roligt, men iallafall. Har precis tittat in på mailen & fått tre till som ska bli intervjuade! Så nu väntar jag bara på svar, längtar! Kommer bli så grymt detta, haha! Säger det i typ varje inlägg, undra varför! Såg även lite av min design idag, & den kommer bli grymt snygg! Kär redan.. Kan säga att det kommer bli lite tjejig design men ändå lite vintrig, kommer bli rå snygg! Men nu måste jag bara välja ut en bild som jag ska ha.. Så måste be någon fota mig dom närmaste dagarna. Gud vilket långt inlägg detta vart, men uppdaterar åt er senare! Juste, idag kommer även ett inlägg upp där jag berättar hur jag fick reda på att jag har ADHD, så stay tuned babys! Puss

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Nja, sådär. Sj?

2011-11-28 @ 16:33:38
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Jag använder tyvärr inte det, men lägg till mig du om du vill :D

2011-11-28 @ 16:40:01
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: cherie's välgörenhetsblogg

mysig blogg ! :)

2011-11-28 @ 18:17:30
URL: http://www.cherie.se

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback