FÖRLÅT!

Förlåt för jag inte uppdaterade någoning igår. Men kom hem vid halv elva & då vart det sängen direkt för mig! Var faktiskt jävligt trött. Men kan berätta om gårdagen & kvällen lite. Jag & mamma åkte till någon jävla butik & kollade runt.. Sen så ringde mammas ena kompis & frågade om jag ville följa med och titta på hans dotter Sabinas tennis lektion & det ville jag. Hade ändå inget annat för mig! Så då åkte jag & mamma ner till haninges rackethall & mötte upp dom där nere.:) Sen så kollade jag lite på Sabinas tennis men ändå på en sjukt söt kille som spela badminton! Haha, sjukt roligt var det iallafall! Sen åkte jag, mamma, Micke och Sabina ner till Micke & Sabina och åt middag tillsammans med dom! Det vart Fläsk & löksås med potatis, grymt gott. Sen så åkte jag & mamma ner till Västerhaninge och hämtade min syster. Sen åkte vi hem. Men ska försöka bättra mig med uppdateringen. Tänkte göra tidinställda inlägg redan nu, så jag slipper göra det ikväll. För kommer ändå inte hinna eller så kommer jag glömma bort de. Uppdate soon babys! Puss

sommar 11

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback