FÖRLÅT!

Förlåt för ingen uppdatering igår.. Men jag vet faktiskt inte varför jag inte uppdaterade någonting igår.. Men orkade nog inte helt enkelt.. Träffade några kompisar från Jönköping, vilket var jävligt kul! Hände bara lite småsaker när jag skulle möta dom, menmen.. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vill färga mitt hår rött.. Hur nice låter inte det? Men ska kolla med mamma om hon kan köpa hårfärg åt mig, så hon kan färga mitt hår! Vill även klippa mig också, trött på denna frisyr jag har nu.. Men vi får se hur det blir med allt sånt.. Just nu sitter jag & chattar med några på msn & smsar med Andreas.. Blir kanske att träffa han idag, nicenice.. Måste även fixa massor med bloggen. Men anyways! Ska börja pilla med bloggen nu.. Uppdaterar mer senare. Puss

Kommentarer
Postat av: Soffi

SV: Tak så mycket! :)

2011-10-31 @ 13:09:16
URL: http://soffilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback