GODMORGON!

Godmorgon.. Sovit gott? Själv har jag sovit rätt så bra, hade lite svårt att somna igår.. Var även sjukt svårt att gå upp ur sängen idag också. Har precis duschat & klätt på mig. Så vart lite piggare då.. Ska strax gå ut & göra frukost, sen blir det sminka sig & platta håret.. Mitt hår blir så lockigt när jag plattar det. Kan kanske visa bild på det senare också! Gör även ett inlägg senare också, innan jag drar till skolan. Men måste gå ut & göra frukost nu så jag hinner! Måste börja dra om ca 1 timma, suck.. Orkar inte gå till skolan, men måste.. Ha en bra dag alla läsare! Puss


BJUUUUDER ( gammal bild )

Kommentarer
Postat av: Frida Bladh Rydén.

Hejsan!

Jag gör designers/headers proffsigt gjorda i Photoshop. Ifall du skulle vara intresserad kika vidare på: http://fridabladhryden.blogg.se/2011/august/ang-design.html#comment

PS. jag gör gärna bloglovin byten ifall du skulle villja!

puss

2011-10-06 @ 14:48:28
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/
Postat av: Sarah - Mitt liv i foto!

Kika gärna in i min blogg :)

2011-10-06 @ 15:12:20
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback