NY VECKA, NYA ANDETAG, NYA PROBLEM.

Idag är det måndag redan.. Kändes som det nyss var sommarlov eller nått? Tiden går så otroligt fort, men det gillas oftast! Det är exakt 4 veckor kvar till jag har Höstlov, skönt! Idag var jag i skolan, fick även sluta tidigare då våran bildlärare var sjuk. Hade även vikarie på SO:n, chill! Börjar halvelva på onsdag för har Orentering nere i Rudan, då jag inte har någon skola innan det. Kommer nog gå vilse & är jävligt nervös att jag ska göra det! Men vi får hoppas på det bästa iallfall. Imorgon måste jag gå även tidigare från skolan så missar hela Elevens Val, suck.. Men ska på ett viktigt möte, så vad ska man göra? Idag vet jag inte riktigt vad som händer, måste fixa till bloggen lite känner jag.. Så tänkte göra det om jag orkar.. Men det återstår & ser! Tycker även att jag har blivit dålig på att uppdatera bloggen.. Har även knappt inga bilder i inläggen längre, men har knappt några bilder på datan.. Så ska även ta och föra över alla bilder från kamran till datan någon dag.. Men nu ska jag ta mig ork och fixa bloggen lite. Uppdate soon babys! ;)  Puss!

Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback