NY VECKA, NYA PROBLEM, NY ORK & NYA ANDETAG!

Måndag igen, ny vecka! En vecka kvar sen är de höstlov, melike! Idag gick jag hem från skolan för jag spydde & så. Inte bra, måste verkligen skärpa mig med min frånvaro! Just nu så sitter jag & flyttar över bilder från kamran till datan, så jag kan börja på en ny design, så sjukt trött på denna! Vet inte riktigt hur min nya design kommer att se ut, men det återstår & ser. Har nu gimp på engelska, hade det på svenska.. Så nu kommer det nog bli lite klurigt för mig.. Men jag klarar mig nog ska vi se! Men ska fixa penslar till gimp nu & så. Uppdate soon babys! Puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

tack så jätte mycket! Du får också ha en jätte bra vecka!:)

2011-10-24 @ 14:13:28
URL: http://jjeeenniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback