SKRIVER AV MIG, KOMMER DU IHÅG?

Kommer du ihåg första gången vi skrev med varandra?
Kommer du ihåg vårat första telefonsamtal?
Kommer du ihåg första gången vi sågs?
Kommer du ihåg våran första kram?
Kommer du ihåg när vi låg i min säng & du pussade mig på pannan och berättade hur jävla fin jag var i dina ögon?
Kommer du ihåg när du började killa mig & jag nästan skratta hjäl mig?
Kommer du ihåg våran absolut första puss?
Kommer du ihåg när du skulle hjälpa mig med matten och du hade fel enlig mig och du hade rätt enligt dig?
Kommer du ihåg allt?
Jag kommer ihåg exakt allting som igår.
När vi höll varandra i handen, allting var ju så jävla perfekt.
Hur kan det sluta såhär?
Släpp inte taget för det kan finnas chanser.

Jag kan sitta här & skriva en bok, om dig, hur jävla perfekt du är.
Men jag vet att du inte kommer inse att det är dig jag en dag vill ha!
Det är jag säker på.
Men det vore en dröm om du gjorde det.
En dröm som blev verklighet.
Allting du sa till mig när vi låg där i min säng, var nog bara en lögn.
Alla ord, alla pussar, alla kramar, alla skratt tillsammans.
Jag blir påmind om det hela jävla tiden, varje dag, varje timme, varje minut.
Vart jag än går, hur jag än försöker glömma dig så går det inte.

Alla säger att jag är värd någon mycke mycket bättre än dig och att jag inte ska tänka på dig,
men det är ju inte så jävla lätt när man älskar dig så jävla mycket som jag gör.
Jag tänker på dig hela tiden, det går inte att sluta.
Tänker på alla våra pussar, alla våra skratt tillsammans.
Trotts att vi har träffats en ända fucking gång, så betyder du allt för mig.
Jag vill glömma dig, men jag kan inte.
Jag lyssnar på låtar, som påminner om dig, hur underbar du är.
Kan du bara inse, att det är dig jag älskar.
Jag somnar av att jag gråter, jag vaknar av att jag gråter.
Jag vill inte ha det så.
Jag vill somna av att jag är lycklig, vill vakna av att jag är lycklig.
Men det kommer nog aldrig bli så.
Jag vill ha dig.
Jag ska kämpa för att få dig!
Jag skiter i om det tar sekunder, minuter, timmar, dagar eller år.
Jag ger inte upp, för jag älskar dig.

Mina ögon kan glittra, mina läppar kan le, men sorgen i mitt hjärta kan ingen se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback