UTTRÅKAD TJEJ!

Ja rubriken talar nog för sig själv.. Just nu är jag en väääldigt uttråkad tjej som vill gå ut & bli fotad, haha. Ska bli fotad av en killkompis i en studio på höstlovet, längtar! Då ska han även göra min nya design.. Eller ja, han har redan börjat lite smått, så nu är det bara bilderna kvar.. Idag är det redan lördag, & snart en ny skolvecka! Shit vad tiden går fort framåt. Just nu så gör jag inte så mycket, kollar lite bloggar & så. Ska även försöka få igång någon riktig stor tävling till bloggen också! ;) Vilket är super nice, :) Men ska fortsätta kolla bloggar nu. Uppdate soon babys! Puss

GLÖM INTE DAGENS BLOGG HÄÄR!



Kommentarer
Postat av: madeleine

hej , hur mår du idag då :) ?

2011-10-15 @ 15:35:38
URL: http://herdiary.blogg.se/
Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

Snälla gå in på länken nedan, leta sedan upp mig (Sofia Nilsson) Och rösta på mig :D

http://www.facebook.com/torpkopcentrum?sk=app_208195102528120&app_data=dlt

2011-10-15 @ 15:49:42
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback