BARN BLIR TILL TONÅRINGAR.

Klubbor blir till cigg, läsk blir till sprit, cyklar blir till mopeder..
Kommer du ihåg, då skydda sig var att ha hjälm på sig, när det värsta killar kunde göra var att ge en killbaciller.
Tiden då mamma var ens hjälte, då krig bara var en lek.
Den värsta känslan var när man skrapade knäna, eller när ens leksak gick sönder.
Och hejdå bara bettyde vi ses imorgon..
Kommer du ihåg den tiden när man var liten, då man kunde vara sig själv & inte få bitchblickar.
Men nu är allt helt anorlunda, mamma är en man kan hata ena stunden men älska andra sekunden.
Det värsta en kille kan göra är att såra en.
Den värsta känslan är att bli sviken & lämnad.
Och hejdå betyder vi ses någon gång om ens det.
Men nu kan man knappt inte vara sig själv utan att få några bitchblickar eller kommentarer efter sig.


Kommentarer
Postat av: Mickan / My Life In My Words

Stämmer rätt bra, men för mig så är min mamma fortfarande min hjälte.

2011-09-16 @ 16:56:38
URL: http://miickzz.blogg.se/
Postat av: MyViola

Aaw, sant :/ Väldigt fin skrivet :)

2011-09-16 @ 18:44:21
URL: http://myviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback